Opció `Recorda´m en aquest ordinador`
Selecciona la opció `Recorda´m en aquest ordinador` si en un futur vols iniciar sessió automàticament a l´ordinador. La sessió es mantindrà activa durant 45 dies. Sisplau, no utilitzis la opció `Recorda´m en aquest ordinador` si utilitzes un ordinador d´accés públic o l´utilitza més d´una persona.
Veure altres productes de:
Jaqueta exterior de longitud de maluc en G 1000 Lite amb caputxa i espatlles en G 1000. Dues butxaques verticals de pit i dues butxaques laterals.
Jaqueta exterior de longitud de maluc que és lleugerament més llarga a la part posterior i té una caputxa fixa i ajustable. Senderisme tan còmode com en bicicleta des de i cap a la feina. Proporciona protecció contra el vent i les pluges de pluja lleugeres alhora que ofereix una bona ventilació, cosa que significa que no us suareu com ho feu quan porteu una peça totalment impermeable. Està fabricat amb G 1000 Lite i té G 1000 Original a les espatlles. Dues butxaques verticals de pit i dues butxaques laterals, totes amagades darrere de solapes. Cremallera bidireccional a la part frontal amagada darrere d'una solapa protectora que té botons a la vora, al centre del pit i a la barbeta. Baix ajustable i polsadors als punys de les mànigues.
Característiques:
Jaqueta de trekking de maluc, cua caiguda i amb caputxa ajustable.
G 1000 Lite al cos i reforç addicional al G 1000 Original sobre espatlles i caputxa.
Colzes preformats.
Cremallera frontal de dues vies amb tancament de botó i tapa.
Dues butxaques al pit i dues butxaques per a les mans cobertes amb tapetes.
Informació ambiental: impregnació lliure de fluorocarburs
Adaptable amb cera de Groenlàndia, transpirable, resistent, resistent a l'aigua, resistent al vent
Especificacions:
Material: G 1000® Lite: 65% polièster, 35% cotó
G 1000® Original: 65% polièster, 35% cotó
Zones de reforç: caputxa, espatlles
Pes: 610 g
Cura:
Procés normal de 40 ° C
No rentar en sec
No blanquejar
No assecar a màquina
Ferro 1 punt Màx. 110 ° C
Ets un apassionat de running i triatló? Aconsegueix el Fjällräven Jaqueta Amb Caputxa Skogsö i disfruta de l’esport amb la total seguretat i confiança que et donen els productes de la marca Fjällräven. Recorda que tenim una gran varietat de productes de Roba home per a tots els esportistes sigui quin sigui el seu nivell, i per utilitzar-los en qualsevol terreny i condició climàtica. Per tal de garantir-te que tens el material més efectiu i segur de running i triatló, la majoria dels productes que tenim al catàleg de Jaquetes s’han dissenyat i provat amb la col•laboració d’esportistes professionals i d’alt nivell!
Escriu un comentari sobre aquest producte i guanya CoINNs
5 / 5
1 Opinions
Excel·lent cosa!
Valeriy - 14/10/2021
En directe: la jaqueta es veu millor i més interessant. En un bosc així, fins i tot és una llàstima caminar. Article digne i de molt alta qualitat!
Escriu o fórmula una pregunta al nostre equip d´experts
Tradeinn Retail Services com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat.
DEVOLUCIÓ
EN 30 DIES
COMPRA I PAGAMENT
SEGURS
SATISFACCIÓ
100% GARANTIDA
GARANTIA DEL
PREU MÉS BAIX
Productes relacionats