Introduïu la vostra adreça electrònica i us enviarem immediatament un enllaç per restablir la contrasenya.

La teva àrea VIP t’espera a l’APP

Inicia sessió a l’app per gestionar el teu compte, comandes i beneficis exclusius.

Seguiment de comandes

Seguiment de comandes

Notificacions personalitzades

Notificacions personalitzades

Ofertes exclusives

Ofertes exclusives

Mantenir la sessió iniciada et permet comprar més ràpid, consultar les teves comandes i accedir als teus preferits sense haver-te d´identificar de nou.

Mantenir la sessió
Tancar la sessió
top

Venut i enviat per

vendes

Enviament gratis

Devolució de la comanda

Inici

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Preu sense codi 32.49

PVR:

Estalvies:

Preu sense subscripció

IVA i aranzels inclosos

Sense càrrecs addicionals en el lliurament.

Quina és la meva talla?

Quina és la meva talla?

El meu emprovador virtual

El meu emprovador virtual

Compra única

Afegeix al meu pack 

Estalvies:

Compra ara en 1 clic
Tornar al configurador de PC

Compra aquest producte i guanya

Color:

Enviament gratis

dto_trans de descompte en el teu enviament

Muntatge gratuït

Retirada de l´antic gratuït amb Ader

La teva financiació a partir de sense interessos amb Klarna Paypal

Paga en 3, 4, 6 o fins a 12 terminis

El meu emprovador virtual

Altres colors disponibles

left
right

Combinacions perfectes

left
right

Reportar error

Més de 25 milions de clients satisfets arreu del món

Garantia de la marca oficial

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Característiques Miflex Xtreme 3/8´´

Descripció Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Resum de la descripció

Experimenta una flexibilitat i durabilitat inigualables amb la mànega MIFLEX Xtreme 3/8" per a armilla de flotabilitat/vestit sec. Dissenyada per a una seguretat i comoditat superiors, la seva exclusiva rosca exterior de niló amb pinces robustes ofereix una resistència excepcional a l´abrasió i a l´esclat, superant amb escreix les tradicionals mànegues de goma. Gaudeix de moviment fluid, flux d´aire sense plecs i estalvi de pes significatiu per a immersions optimitzades. Amb una pressió nominal de 35 Bar i certificació EN250, aquesta mànega lleugera i fiable és la millora definitiva per a qualsevol bussejador que busqui el màxim rendiment i tranquil·litat sota l´aigua

MANGUERA MIFLEX XTREME 3/8" BC/TRAJE SECO: Flexibilitat i Durabilitat Insuperables per al Submarinista Modern

Millora la teva configuració de submarinisme amb la revolucionària MANGUERA MIFLEX XTREME BC/TRAJE SECO, la tria definitiva per als submarinistes que exigeixen un rendiment, seguretat i comoditat superiors. No és només una altra mànega; és una peça vital d´equip dissenyada per millorar cada moment que passen sota l´aigua. Mou-te amb una llibertat i una confiança inigualables, sabent que el teu equip està construït segons els més alts estàndards de qualitat i innovació.

La sèrie MIFLEX XTREME va ser dissenyada amb l´objectiu singular d´oferir a cada submarinista la màxima seguretat possible durant una immersió. Aquest compromís amb la seguretat és evident en cada aspecte de la seva construcció. La major innovació d´aquesta línia està representada pel niló extern anti-abrasió, que no s´aplica simplement sobre la mànega. En canvi, en un procés de fabricació únic, s´enfila directament a la mànega i es fixa de manera segura amb robustes abraçadores d´acer inoxidable o bronze. Aquest tipus de procés es realitza amb línies automatitzades i resulta en una resistència a l´explosió i a l´abrasió molt superior en comparació amb una mànega de goma tradicional.

Experimenta un nou nivell de comoditat sota l´aigua. Un dels beneficis més notables de la MIFLEX XTREME és la seva extraordinària flexibilitat. Oblid´t de la sensació rígida i engorrosa de les mànegues antiquades que poden estirar el teu inflador i restringir el moviment. La mànega XTREME ofereix un rang de moviment fluid i multidireccional, permetent un encaminament d´equip més net i aerodinàmic i evitant enganxades. Aquesta excepcional pliabilitat també la fa altament resistent a les plecs, assegurant que el teu flux d´aire per al control de la flotabilitat mai no es vegi compromès.

A més de la seva flexibilitat, les mànegues MIFLEX XTREME són realment lleugeres. Els submarinistes viatgers apreciaran immediatament el significatiu estalvi de pes, ajudant a mantenir l´equipatge dins dels límits de les aerolínies sense sacrificar la durabilitat. A l´aigua, aquest pes reduït es tradueix en una configuració més equilibrada i còmoda, disminuint la resistència general i fent que tota la teva experiència de submarinisme sigui més agradable.

Dissenyada per a la fiabilitat, aquesta mànega compleix amb estrictes estàndards internacionals. És una mànega dedicada BC/TRAJE SECO amb una connexió estàndard BC de 3/8", assegurant una àmplia compatibilitat amb la majoria de mecanismes infladors de compensadors de flotabilitat. Construïda al voltant d´un tub de poliuretà resistent amb una elegant coberta negra, té una pressió nominal de 35 Bar i està totalment certificada EN250, proporcionant-te una prova documentada de la seva seguretat i rendiment sota pressió.

Trieu la mànega MIFLEX XTREME 3/8" i invertiu en la seguretat, la comoditat i la fiabilitat del vostre sistema de suport vital. És la millora ideal per a qualsevol submarinista, des d´entusiastes recreatius fins a exploradors tècnics exigents, que vulgui optimitzar el seu equip per a un rendiment màxim i tranquil·litat en cada immersió

Fitxa tècnica Miflex Xtreme 3/8´´

Característiques Miflex Xtreme 3/8´´

Color Gris

Color

Gris

Diferenciadors clau

Tecnologia Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Classificació energètica

Advertències

5 / 5

3 Opinions

El que diuen els nostres clients sobre Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Aquesta mànega Miflex Xtreme ofereix una qualitat i durabilitat excel·lents, amb un bon rendiment fins i tot en aigua freda. El seu disseny flexible permet configuracions d´equip personalitzades i un traçat senzill. Els compradors elogien la seva construcció, la gran varietat de mides i la seva idoneïtat per a armilles de flotabilitat compensada (BCD) i vestits secs. La mànega es considera una opció de primer nivell, que equilibra el rendiment amb l´assequibilitat. La seva suavitat i lleugeresa també es destaquen per la seva comoditat

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Excel·lent fuetó miflex

2024/01/25

Diego

Bona construcció, flexible, durador i gran varietat de mides. Perfecte per a configuració personalitzada d'equip i bon encaminament.

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Bona fueta

2022/01/19

Guillermo

Com sempre Miflex xtrem no decep

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Gran mànega per a compensador de flotabilitat i vestit sec!

2023/04/22

Valentino

Excel·lent mànega per a BCD i vestit sec!

Escriu una opinió sobre aquest producte

Respondre la pregunta

Escriu la teva resposta

La pregunta ja ha estat contestada, moltes gràcies per intentar ajudar a un altre client. Comptarem amb tu per a futures preguntes.

Incloure preguntes i respostes generades per IA

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Què fa que la mànega Miflex Xtreme sigui duradora?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega està dissenyada per a ser duradora amb un tub interior de poliuretà i una coberta exterior de niló anti-abrasió. Aquesta coberta està cargolada directament a la mànega i fixada amb abraçadores d'acer inoxidable o bronze, la qual cosa proporciona una major resistència a l'explosió en comparació amb les mànegues tradicionals.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

És lleugera aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Sí, la descripció del producte per a la sèrie Miflex Xtreme assenyala que les mànegues estan dissenyades per ser lleugeres, cosa que pot contribuir a una experiència de busseig més còmoda.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quines característiques de seguretat té aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega està dissenyada tenint en compte la seguretat. Té una pressió nominal de 35 Bar i està certificada EN 250. A més, la seva construcció única amb una coberta exterior de niló anti-abrasió cargolada directament a la mànega ofereix una major resistència a l'explosió que els dissenys tradicionals.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Val la pena comprar la mànega Miflex Xtreme per a bussejar?

Resposta de Generated by AI and verified

La mànega Miflex Xtreme està dissenyada amb característiques de seguretat avançades, incloent una pressió nominal de 35Bar i la certificació EN 250, cosa que la converteix en una opció fiable per als bussejadors que busquen durabilitat i seguretat.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quina és la longitud d'aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega Miflex té una longitud de 70 cm.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quina és la pressió nominal d'aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega té una pressió nominal de 35 Bar.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quines certificacions té aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega està certificada EN 250.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

De quin material està feta la mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

La mànega està construïda amb un tub interior de poliuretà i presenta una coberta exterior de niló anti-abrasió.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quin és el color d'aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta mànega és grisa.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Quina és la mida de connexió de la mànega Miflex Xtreme?

Resposta de Generated by AI and verified

La mànega Miflex Xtreme presenta una mida de connexió estàndard de 3/8, adequada per a la majoria de compensadors de flotabilitat i vestits secs.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Per a què està pensada aquesta mànega?

Resposta de Generated by AI and verified

Aquesta és una mànega dissenyada per a ser utilitzada amb un compensador de flotabilitat (BC) o un vestit sec en una configuració d'escafandre autònom.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

2026-09-14

Generated by AI and verified

Miflex Mànega Xtreme 3/8´´

Aquesta mànega s'ajustarà al meu BC o vestit sec?

Resposta de Generated by AI and verified

Recomanem que comproveu les especificacions del vostre equip per assegurar la compatibilitat.

* Generat per IA a partir de dades de clients i productes

Fes una pregunta tècnica sobre aquest producte

Comprats conjuntament
Més venuts

Casos d´ús

Ideal per a

Beneficis

Perfils ideals de comprador

Característiques competitives

On destaca

Considera alternatives si…

Veredicte

Comparació d´especificacions

Especificacions vs competidors

Alternatives similars a aquest producte
Productes relacionats vistos per altres clients
Això et podria interessar

També et podria interessar

Tradeinn treballa amb estoc propi i amb més de 2000 proveïdors connectats diàriament. Actualitzem la disponibilitat en temps real per oferir-te el catàleg més ampli possible i sempre al millor preu. Alguns productes poden requerir un termini addicional d’entrega segons la disponibilitat del proveïdor.

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Compra segura

Satisfacció 100% garantida

Sempre el millor preu en línia

Carregant la imatge