Introduïu la vostra adreça electrònica i us enviarem immediatament un enllaç per restablir la contrasenya.

La teva àrea VIP t’espera a l’APP

Inicia sessió a l’app per gestionar el teu compte, comandes i beneficis exclusius.

Seguiment de comandes

Seguiment de comandes

Notificacions personalitzades

Notificacions personalitzades

Ofertes exclusives

Ofertes exclusives

Mantenir la sessió iniciada et permet comprar més ràpid, consultar les teves comandes i accedir als teus preferits sense haver-te d´identificar de nou.

Mantenir la sessió
Tancar la sessió
top

Venut i enviat per

vendes

Enviament gratis

Devolució de la comanda

Inici

Rule Pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Preu sense codi 138.99

PVR:

Estalvies:

Preu sense subscripció

IVA i aranzels inclosos

Sense càrrecs addicionals en el lliurament.

Quina és la meva talla?

Quina és la meva talla?

El meu emprovador virtual

El meu emprovador virtual

Compra única

Afegeix al meu pack 

Estalvies:

Compra ara en 1 clic
Tornar al configurador de PC

Compra aquest producte i guanya

Color:

Enviament gratis

dto_trans de descompte en el teu enviament

Muntatge gratuït

Retirada de l´antic gratuït amb Ader

La teva financiació a partir de sense interessos amb Klarna Paypal

Paga en 3, 4, 6 o fins a 12 terminis

El meu emprovador virtual

Altres colors disponibles

left
right

Combinacions perfectes

left
right

Reportar error

Més de 25 milions de clients satisfets arreu del món

Garantia de la marca oficial

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Característiques Rule pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Descripció Rule Pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Resum de la descripció

Bomba Rule 500 GPH 12V amb interruptor Combo: Protecció automatitzada de sentina. Aquest kit tot en un inclou una robusta bomba de sentina de 500 GPH i el llegendari interruptor de flotador Rule-A-Matic per a un funcionament automàtic. Detecta i elimina automàticament l´aigua de la sentina, conservant la potència de la bateria. Submergible, protegida contra ignició i lliure de mercuri, està construïda per a entorns marins durs amb un eix d´acer inoxidable i cablejat durador. Inclou un antireflux per a la màxima eficiència. Ideal per a embarcacions petites a mitjanes que busquen un buidatge fiable i automatitzat

Bomba Rule Combo 500 GPH 12V amb interruptor: Bombament automàtic de sentina per a una protecció marina inigualable

Assegureu-vos que la vostra embarcació es mantingui seca i segura amb la bomba combo Rule Pumps 500 GPH 12V amb interruptor, líder en el sector. Aquesta solució de drenatge tot en un està dissenyada per a navegants que exigeixen fiabilitat, rendiment i una total tranquil·litat. Ja sigui a l´aigua o al moll, aquest sistema automatitzat està llest per protegir la vostra inversió de l´acumulació d´aigua a la sentina, proporcionant una línia de defensa crítica contra danys i enfonsaments potencials.

Aquest potent i eficient paquet combina dos dels productes més fiables de Rule en un kit convenient. Al seu cor hi ha la robusta bomba de sentina de 500 galons per hora (GPH), reconeguda pel seu disseny compacte i la seva impressionant potència de bombeig. Està perfectament combinada amb el llegendari interruptor de flotador Rule-A-Matic, l´interruptor més venut del món per al control automàtic de la bomba de sentina. Aquesta combinació sinèrgica proporciona un funcionament totalment automatitzat i mans lliures. L´interruptor de flotador detecta els nivells d´aigua en augment i activa la bomba a l´instant, eliminant l´aigua abans que es converteixi en un problema. Un cop la sentina estigui seca, l´interruptor apaga automàticament la bomba, conservant la valuosa bateria de la vostra embarcació.

Construït per suportar les dures realitats de l´entorn marí, cada component d´aquest combo està dissenyat per a la longevitat i un rendiment inquebrantable. La bomba està dissenyada per a un ús continu en les condicions més difícils, oferint una solució fiable per a embarcacions petites i mitjanes. La seva petita empremta permet una instal·lació flexible fins i tot en els compartiments de sentina més estrets, garantint la protecció per a una àmplia gamma de tipus d´embarcacions.

Característiques clau i especificacions:

El combo inclou bomba de sentina Rule i interruptor de flotador Rule-A-Matic.

Completament submergible.

Protegit contra ignició.

Interruptor lliure de mercuri.

Eix d´acer inoxidable.

Cable amb silicona de tin, resistent a l´abrasió.

Inclou bloquejador de flux posterior.

Les característiques de disseny avançat es tradueixen directament en beneficis tangibles per a cada navegant. La construcció "Completament submergible" garanteix que la bomba funcioni perfectament fins i tot quan està completament sota l´aigua, just on ha d´estar. Crucialment, la certificació "Protegit contra ignició" proporciona seguretat essencial per a ús en compartiments de motor d´embarcacions de gasolina, evitant el risc d´ignició accidental de vapors. En línia amb els estàndards ambientals moderns, el provat disseny d´interruptor a pressió és completament "Lliure de mercuri", cosa que el converteix en una elecció responsable per a les nostres vies navegables.

La durabilitat està dissenyada al seu nucli amb un robust "Eix d´acer inoxidable" que resisteix la corrosió tant d´aigua dolça com salada, assegurant que l´impulsor giri lliurement temporada rere temporada. El cable de silicona de primera qualitat, de grau marí, "amb silicona de tin, resistent a l´abrasió" va un pas més enllà, evitant que l´aigua s´infiltri al cablejat i protegint contra el desgast, garantint una connexió elèctrica segura i evitant fallades prematura. Per maximitzar l´eficiència, la característica "Inclou bloquejador de flux posterior" impedeix que l´aigua bombejada torni a la sentina, assegurant que cada gota que es bombeja es mantingui fora. Confieu en la bomba combo Rule Pumps 500 GPH 12V amb interruptor per oferir la màxima protecció automàtica, mantenint la vostra sentina seca i el vostre focus en l´aigua que teniu al davant

Fitxa tècnica Rule pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Característiques Rule pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Color Blanc

Color

Blanc

Diferenciadors clau

Tecnologia Rule Pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Classificació energètica

Advertències

/ 5

1 Opinions

El que diuen els nostres clients sobre Rule Pumps Bomba Combinada d´Interruptor 500GPH 12V

Escriu una opinió sobre aquest producte

Respondre la pregunta

Escriu la teva resposta

La pregunta ja ha estat contestada, moltes gràcies per intentar ajudar a un altre client. Comptarem amb tu per a futures preguntes.

Incloure preguntes i respostes generades per IA

Fes una pregunta tècnica sobre aquest producte

Comprats conjuntament
Més venuts

Casos d´ús

Ideal per a

Beneficis

Perfils ideals de comprador

Característiques competitives

On destaca

Considera alternatives si…

Veredicte

Comparació d´especificacions

Especificacions vs competidors

Alternatives similars a aquest producte
Productes relacionats vistos per altres clients
Això et podria interessar

També et podria interessar

Tradeinn treballa amb estoc propi i amb més de 2000 proveïdors connectats diàriament. Actualitzem la disponibilitat en temps real per oferir-te el catàleg més ampli possible i sempre al millor preu. Alguns productes poden requerir un termini addicional d’entrega segons la disponibilitat del proveïdor.

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Compra segura

Satisfacció 100% garantida

Sempre el millor preu en línia

Carregant la imatge