Introduïu la vostra adreça electrònica i us enviarem immediatament un enllaç per restablir la contrasenya.

La teva àrea VIP t’espera a l’APP

Inicia sessió a l’app per gestionar el teu compte, comandes i beneficis exclusius.

Seguiment de comandes

Seguiment de comandes

Notificacions personalitzades

Notificacions personalitzades

Ofertes exclusives

Ofertes exclusives

Mantenir la sessió iniciada et permet comprar més ràpid, consultar les teves comandes i accedir als teus preferits sense haver-te d´identificar de nou.

Mantenir la sessió
Tancar la sessió
top

Venut i enviat per

vendes

Enviament gratis

Devolució de la comanda

Inici

Vention Gestor de cables KAABH 2 m

Preu sense codi 0.99

PVR:

Estalvies:

Preu sense subscripció

IVA i aranzels inclosos

Sense càrrecs addicionals en el lliurament.

Quina és la meva talla?

Quina és la meva talla?

El meu emprovador virtual

El meu emprovador virtual

Compra única

Afegeix al meu pack 

Estalvies:

Compra ara en 1 clic
Tornar al configurador de PC

Compra aquest producte i guanya

Color:

Enviament gratis

dto_trans de descompte en el teu enviament

Muntatge gratuït

Retirada de l´antic gratuït amb Ader

La teva financiació a partir de sense interessos amb Klarna Paypal

Paga en 3, 4, 6 o fins a 12 terminis

El meu emprovador virtual

Altres colors disponibles

left
right

Combinacions perfectes

left
right

Reportar error

Més de 25 milions de clients satisfets arreu del món

Garantia de la marca oficial

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Característiques Vention KAABH 2 m

Descripció Vention Gestor de cables KAABH 2 m

Resum de la descripció

Enreda el caos dels teus cables amb el Gestor de Cables VENTION KAABH de 2m. Aquest rotllo de niló versàtil i reutilitzable ofereix personalització de "tall lliure", cosa que et permet adaptar les longituds per a qualsevol cable, des d´auriculars fins a cables d´alimentació. El seu fort velcro d´enganxar i llaç garanteix una configuració segura i ordenada, promovent el flux d´aire i prevenint perills. Transforma el teu espai en un entorn organitzat i professional sense esforç. Perfecte per a casa, oficina o estudi, és la solució duradora i ecològica per a una connectivitat eficient

Gestor de Cables VENTION KAABH de 2m: La teva solució definitiva per a un espai ordenat i organitzat

Estàs cansat del embolic de cables darrere del teu escriptori, televisió o ordinador? Com tots sabem, una configuració desordenada és terriblement molesta, creant un entorn caòtic que altera la teva concentració i pau. Presentem el Gestor de Cables VENTION KAABH de 2m, la solució definitiva de la nostra gamma Connectivitats per recuperar el teu espai i portar un ordre professional a la teva vida digital. Aquest rotllo versàtil està dissenyat per transformar el caos dels cables en una perfecció organitzada, demostrant que un espai ordenat és un espai agradable i acollidor.

Aconsegueix un entorn professional i eficient

Una configuració neta no és només una qüestió d´estètica; es tracta de crear un entorn funcional, segur i agradable. El rotllo de gestió de cables VENTION KAABH et permet agrupar i dirigir tots els teus cables de manera neta, transformant instantàniament una zona caòtica en un espai de treball o centre d´entreteniment professional i organitzat. Agrupant els cables junts, no només millores l´aspecte de la teva configuració, sinó que també millores el flux d´aire al voltant dels teus valuosos components electrònics, podent allargar-ne la vida útil. A més, els cables organitzats eviten perills d´ensopegades i fan que sigui significativament més fàcil netejar i accedir als teus dispositius.

Versatilitat inigualable amb un disseny de "tall lliure"

Una mida poques vegades s´adapta a tothom, especialment quan es tracta de gestió de cables. El rotllo VENTION KAABH et dóna poder amb la seva brillant característica de "tall lliure". Simplement desenrotlla la longitud desitjada del rotllo de 2 metres i talla-la per adaptar-la perfectament a qualsevol tasca, gran o petita. Això el converteix en la solució ideal i personalitzable per a una àmplia gamma d´aplicacions. Utilitza un tros petit per agrupar cables d´auriculars prims o una tira més llarga per gestionar cables d´alimentació gruixuts, múltiples cables de dades o cables de xarxa llargs que recorren una paret. Les teves opcions de personalització són veritablement il·limitades amb aquests organitzadors essencials.

Rendiment durador, reutilitzable i fiable

Construït per durar, aquest brides de cables està fabricat amb niló durador d´alta qualitat. Compta amb un sistema de "velcro de niló fort" amb un disseny separat de ganxo i bucle. Aquesta construcció garanteix una forta adsorció i una subjecció segura i fiable que no s´afluixarà amb el temps, mantenint els teus cables fermament al seu lloc. A diferència de les brides de plàstic d´un sol ús i malgastadores, el VENTION KAABH és totalment reutilitzable. Pots desenganxar, ajustar i reorganitzar fàcilment la teva configuració tantes vegades com necessitis sense crear residus, convertint-lo en una opció ecològica i molt rendible per a un ús a llarg termini Característiques principals:

Velcro de niló resistent: Dissenyat amb una construcció separada de ganxo i bucle per a una adsorció potent, assegurant que els vostres cables es mantinguin agrupats de manera segura sense embolic ni lliscament.
Es pot tallar a mida: El rotlle de 2 metres es pot tallar fàcilment a qualsevol mida que necessiteu, proporcionant una solució perfectament adaptada i eficient per a tots els vostres projectes de gestió de cables.
Àmplia aplicació: Perfectament adequat per organitzar una gran varietat de cables, inclosos auriculars, cables de dades USB, cables HDMI, adaptadors d´alimentació i cables de xarxa a casa, a l´oficina o a l´estudi.
Durador i reutilitzable: Fabricades amb niló d´alta resistència a la tracció, aquestes brides estan dissenyades per a un rendiment a llarg termini i es poden desenganxar i reutilitzar centenars de vegades sense perdre la seva subjecció.

Especificacions tècniques:

Marca: VENTION
Model: KAABH
Producte: Rotlle gestor de cables de 2 m
Categoria: Dispositius
Subcategoria: Connectivitat
Tipus: Organitzadors de cables, brides de ganxo i bucle
Longitud: 2 metres
Amplada: 15 mm
Material: Niló
Color: Negre

Fitxa tècnica Vention KAABH 2 m

Característiques Vention KAABH 2 m

Color Platejat

Color

Platejat

Tipus De Producte Organitzadors

Tipus De Producte

Organitzadors

Diferenciadors clau

Tecnologia Vention Gestor de cables KAABH 2 m

Classificació energètica

Advertències

/ 5

1 Opinions

El que diuen els nostres clients sobre Vention Gestor de cables KAABH 2 m

Escriu una opinió sobre aquest producte

Respondre la pregunta

Escriu la teva resposta

La pregunta ja ha estat contestada, moltes gràcies per intentar ajudar a un altre client. Comptarem amb tu per a futures preguntes.

Incloure preguntes i respostes generades per IA

Fes una pregunta tècnica sobre aquest producte

Comprats conjuntament
Més venuts

Casos d´ús

Ideal per a

Beneficis

Perfils ideals de comprador

Característiques competitives

On destaca

Considera alternatives si…

Veredicte

Comparació d´especificacions

Especificacions vs competidors

Alternatives similars a aquest producte
Productes relacionats vistos per altres clients
Això et podria interessar

També et podria interessar

Tradeinn treballa amb estoc propi i amb més de 2000 proveïdors connectats diàriament. Actualitzem la disponibilitat en temps real per oferir-te el catàleg més ampli possible i sempre al millor preu. Alguns productes poden requerir un termini addicional d’entrega segons la disponibilitat del proveïdor.

Devolució ràpida i fàcil 30 dies

Compra segura

Satisfacció 100% garantida

Sempre el millor preu en línia

Carregant la imatge